Zákaznická péče a firemní komunikace partnerským prodejem
Velkoobchodně nabízíme firemním zákazníkům nástroje pro jejich zákaznickou péči. Jde zejména o řešení pro zákaznická centra, helpdesk a ticketovací systémy. Pro firemní komunikaci máme vyvinut vlastní online komunikátor umožňující pracovnímu týmu mít přehled, kdo je online nebo je na schůzce, posílat si vzájemně rychlé zprávy nebo telefonovat přímo z notebooku.
Omnichannel Ticketing pro Helpdesk
profesionální řešení pro odbavování požadavků klientů a vysokou úroveň Zákaznické péče. Zahrnuje správu emailů, telefonních hovorů, chatovacích místností a webových formulářů na jednom mistě. Komunikační historie v jednom vlákně.
Dokumenty ke stažení
datasheet Ticketing
Videonávody
práce s ticketingem pro operátora
práce s ticketingem pro manažera
Pokročilé kontaktní Call Centrum
sofistikované funkce pobočkové ústředny poskytující IVR, Fronty s agenty, panely operátora a supervizora, Statistiky, Wallboard apod.
Dokumenty ke stažení
prospekt call centrum
datasheet call centrum
Videonávody
návod pro operátora
návod pro manažera (supervizora)
Integrace ICT řešení
produkty pro propojení našich komunikačních řešení se systémy CRM a ERP, např. SugarCRM, Salesforce apod.
Dokumenty ke stažení
prospekt CRM okno
datasheet CRM okno
Videokonference
produkt umožňující komunikaci pomoci videa s kolegy nebo zákazníky, sdílení plochy, ovládání vzdáleného zařízení, předávání řízení, anotaci dokumentů, záznam v HD kvalitě atd.
Dokumenty ke stažení
datasheet Videomístnost
Videonávody
Propojení Videomístnosti s vaším videokonferenčním zařízením